Wednesday, March 5, 2014

cinta hati sekarangg :)))


                                                     




heyy . lama kan aku takk update blogg nie . i tinkk mmg lama sangat . rindu sangat nk update . banyakk gyla moments yg terjadii . want to know sp mia gmbaq kat ats ? itu lahh buah aty aku . dlm mkna kata laenn dy lah TUNANG aku . alhamdulillah , dahh jdy tunang aku da punn since 2 FEB 2014 .kwin ? kwin lmbt ckit kodd . hehe . sepanjang aku dgn dy about 1 TAHUN 4 BULAN niee , adew msanya kami happy , adew msanya kami gaduhh . hubungan mnew lha selamanya akan oke jeww kn . jalan cerita kami bermula mcm niee  :::

    wktu tuh sekolah2 adew seminar SPM dekat USM . so , mmg ta expect skolah dy punn adew n dy pun adew . ta sangka plakk boleh jumpa dy dekat situ sbb last km jumpa wktu seminar PMR dekat USM jugakk . lama dah lha ta jmp . hm . but , ta sngka dy engat aku lagi . dy yg tego aku taw dlm dewan tuhh . not me oke ! haha . aku siap uad muka pelik + muka nk cari gaduh agy dengan dy taww . haha  :))
then , km pun jumpa lha kat luaq n bertukar2 num fon . then lpas pda tuh on 22 OCT 2012 , km punn COUPLE :))
aku engat lagi FIRST date kami dekat QB . sebulan kodd ta jmp , jumpa lha km kat situ . jumpa punn sbb dy nk pegy KL . kebetulan bawu abs SPM . perkara paling aku malu yg jadi dekat QB , aku PELUKK dy ! dpn owang rmay weyy . MALUUUUU ! xp , biaq lha apew aku kesahh . dah boyy aku kan . haha . 


  sepanjang aku dengan dy , aku rasa happy sangat . sampay kn pandang laki laen un ta nk . sbb aku terlalu sygkn dy . ntah knp lha dgn aku kn . smpay kn aku sgup trima dy untuk jadi tunang aku . mmg kekadang tuh aku penand jugak lha sbb gaduhh . xp , normal lha uh kan . kekadang tuh perkara kecikk pun kami gaduhh sampai lha benda tuh jadi besaq . punca gaduh tuh kdg2 dari aku . kadang2 dari dy . xp , bagi aku apew yg dy uad aku akn sentiasa maafkn dy even slah dy besaq or kecikk . why ? sbb ak ta bule jauh dengan dy . sbb tuh lha kalau boleh aku nk jha slalu adew dengan dy . tuhh pun kalau bole lhaa . 

   sekarang ? hm , sekarng nie apew yg aku perhatikan , km slalu gaduhh . punca nya dari aku kew ? sume nie disbbkan aku kew ? nth lhaa . mungkin jugakk . mungkin aku yg terlalu paksa dy untuk slalu duduk dgn aku always . aku taw dy kejaa , penad . xp , aku nk jugak dy adew dgn aku , msj dengan aku . hurmm . aku nie kuat sentap , kuat bebai dengan dia . mesti dy ta than dengan prangai aku kn ? hmm . mcm mna lha aku nk ubah prangay aku nie ? aku pun smpai tak taw nk uad paew agy dah . xp , skunk aku akn cuba yg terbaekk untuk relay kami niee . akan akn cuba jadi apew yg dy nk . aku ta nk hilang dy .  :(


No comments:

Post a Comment