Tuesday, April 24, 2012

i will miss 0ur m0ments t0gether :'(

heyyy , lma ta update bl0ggie knn ? skunkk nk update ab0ut budakk cadburyy tuhh lhaa , spa agy knn yg aku nk update dlm bl0gg nie kl0u ukan psal dy c0z dy yg always uad aku happy n SMILE , SMILE , SMILE !

hurmmm , skunk dh jdy serabuts sanat . bnyakk mslh yg timbul bila km happy . lpas satu , satu mslh timbul . skunkk plakk adew sumetinkk terjadi yg bule menyebabkan km takkn bercakap dh n maybe takkn berteg0 . n aku sendiri unn ta taww smpay bila km akn mcm nihh . di sebabkan mulut s0me0ne , km jdy cm nihh . haish , ya Allah , apew lhaa yg dy ta puas aty . sgupp dy uad mcm nihh . 
hmm , aku unn ta taww apew aku nk uad skunkk . aku dh buntu sanat-2 dh . kejaa aku skunkk , CRY , CRY , CRY ! dlm klas , satu apew unn aku ta bulee pkiaq ! cikgu mengajaq tat dpn , mmg lhaa aku ten0k dpn , xp , tembuss abs papan putih tuhhh ! dh lhaa aku nk exam 7 mei nihh . mcm mnaa nihh ? 

skunk unn mmg aku serabuts xp , nsib aku adew kwn-2 yg bgy aku semangatt  :)
aku rsa untung adew kwn-2 mcm hampaa :)
like vino , dy p0st tat wall fb dy  " we are here f0e u oke . we share everytinkk oke . " ya Allah , sumpahh aku terharuu ! hazziq un sma jgkk . aku rsa untung gilaa adew sahabt mcm tuhh . nsibb dpaa bule bezakan yg mnew btul or takk . tengs weyy bgy semangat tat aku even aku ngis mcm uwg gilaa dpn amp  :)

budakkkk cadburyy tuh ? lngs0ngg tak teg0 aku dh . mcm sumee nihh slh aku suwang jhaa . ya Allah , hg cuba lhaa may teg0q aku . takkn aku nk pii teg0q hg . plz lhaa uad aku hppy . aku sedeyhh nihh . aku rindukan dy sanat-2 . aku rindu saat-2 aku nun dy . km maybe dh ta bule mcm dluwww agy  :'(

ary-2 aku msty nmpkk hang tat skulaa , ptg-2 nmpkk hang ! mcm mnaa aku nk mengelakkk . aku ta bulee weyy . aku msty nk kena ten0kk hang even sehari . haishh , dear , i will miss 0ur m0ments t0gether . if time can turns backk . if i can  :)


budakk , plz jgn uad ta taww tat aku . aku ta kuat  :) i will crying if u do that t0 me  :'(

No comments:

Post a Comment