Saturday, March 31, 2012

y i must accept u ?

heyy there !  :D
skunkk m0u st0ry m0ryy . jam unn menunjukkan pk0l 2 pagi . mmg sy0kk kl0u update time-2 mcm nihh sbb ta dew sp bising n nk ggu . rytes ? 

taw kaa aku nk update tentang apew ? tjukk tat ats knn adew . xp , k0runkk cumaa taw tjukk , xp , k0runkk ta taw apew isi-2nyaa rytes ? haaa , meh nk ctaa-2 .

nihh critaa psal temann yg bru-2 nihh aku paste pic dy dlm bl0gg nihh . skunk sudaa tak dew pic dy dlm bl0g nihh sbb aku delete . km kn sudaa breakk  :(
then , smlm dy send msj akuu , says yg dy ta bulee lpakn aku . n dy nk knn aku blik . dy nyesal sbb uad aku mcm nihh . hmm , dear , knp bru skunk nk nyesal ? kita dh jdy kawan n ssh uad aku untuk sygs hang blik . skunk nihh dy tgh tggu jawapan aku . akuu unn ta taww nk trimaa dy kew takk . 

knp perlu akuu trimaa dy ? sdgkn dh 2 kali km kple blikk . aku dh bgy dy peluang dh . xp , dy bulee pii mngtay nun p0mpuan bagai . aci mnew yg ta jeal0us kl0u buyfiee dy mngatay nun p0mpuan laen , calling-2 sygs , bie ? tell me plz ? tipu kl0u k0runkk ta jeal0us n ta rsa pew-2 kl0u buyfiee k0runkk uad mcm tuh except kl0u k0runkk ta sygs buyfiee k0runkk jew lhaa . haa  :D

aku nihh nk kata perfect ta lhaa perfect sanat . yaa , c0x n0b0dy's perfect knn . ukann aku ta nk trimaa dy . xp , biaq lhaa aku pkir dluww . ukan memilihh nahh  :D
kdg-2 aku rsa mcm better single mcm nihh . aman hidupp  :D
ta pyah nk pkir psal t0pup , kew apew kew . rytes ?

No comments:

Post a Comment