Wednesday, March 14, 2012

smpainyaa aty !

what mean by sampai aty ? 
suda pasty ahh tntg bie aku s0wang tuh . hmm :(
u kn0w what , skunkk air mata sedang mengalir laju gylaaa !
but , smbil tlis bl0g .
aku tlis blog , aku tenang ! 
haaa  :)

lagu nihh cta dy ,
tdy km msj oke jhaaa , sumpahh okee !
then , aku sjaa jhaa mntk email wif passw0rd fb dy . sjaa nk ten0k2 . 
aku sjaaa jhaaa bkak msj dy sumee , nk ten0k jgk dy chat nun sp . 
ten0kk , berlambak p0mpuan dy chat . tang aku dy taw plakk ta bgy .
key finee , aku bulee timaa agy kl0u dy chat nun p0mpuan uh , maybe dy chat besa2 jhaa .
aku phamm lhaa .
then , aku nmpk msj dy tlis 
knp nihh sygs ? sat g bie unlinee blik .
dy says tat p0mpuan tuh k0dd , yesterday !

yg tuh yg pertama , yg keduanya pulakkk ,

adew agy s0wang p0mpuan uh tny dy psal awex , then bie aku nihh un bgy link fb .
ten0k2 , link tuh ukan link fb aku . link p0mpuan laen !
aku try bkak link tuh , xp , tak buleee .
dy ckp dy da kple sebulan lebihh dh . 
bie , pdahal kita bru kple ta smpay sbulan .
nmpk sanat tuh ukan aku biee .


knp hg uad aku mcm nihh bie ? bru smlm kita jmp k0dd bie . hg ckp hg sygs aku . 
sygs apew mcm nihh bie ? hg tipu aku bie !
bilaa , aku send msj tat hg tntg nihh , hg slhkn aku blik .
hg slhkn aku psal aku hide relay .
aku ukan sjaa2 bie ,

but , tengs sbb uad mcm nihh bie . ntah lpas nihh aku ptot cya unx kew tak . ptot aku sygs unx kew takk .

No comments:

Post a Comment