Thursday, September 22, 2011

FACEB0OK !

smlm gad0oo agy sma emy !
haish , penat !
blik pda skula tuh , tr0s aku ambek f0n ,
tudung unn ta ukak agy , tr0s anta msj tat emy !
says :: abg adew fb takk ? ckp bt0y2 ?
aku ukan mrah dy nk adew fb ,
xp , dy sndry ckp tat aku yg dy ta dak fb ,
pas tuh tiba2 adew uwg may cta plakk , emy adew fb ,
pas tuh chat nun udax p0mpuan tuh plakk ,
mana aku ta hangin !
dy k0l aku tr0s , sbb aku ta lyan msj dy ,
dy k0l aku , dy maki2 aku plakk ,
padaa lhaa kl0u mrah tat uwg tuh unn ,
aku unn skit aty gylaa miaa ,
says :: hang d0x maki2 paa wey !
pas tuh aku ltak f0n , ta lyan dy tr0s ,
ptg smpay ke mlm ,
pkol 12 lbih tuh dy k0l aku ,
aku enatkn nk k0l ckp el0x ,
xp , may cry psai agy !
cilak0i bt0i !
maki2 aku m0u kaw2 , ngis aku L
m0u ta ngis , taw dy anta msj paa ?
:: tdy last unx dngr s0ra aku , ta ggu unx dh !
Aku swuh dy k0l blik ahh ,
Says :: pada2 ahh smpay nk uad acem nih tr0ih !
Pas tuh dy d0x diamm sait ,
Suddenly , dy ckp , dy ta m0u tgay unn ,
Dy tgh skit aty sanat time tuh ,
Then , dy mntk maaf smaa haku !
Mlm tuh selain emy memujukk aku untuk brhnty ngis ,
Abg angkt aku jugaa memujukk aku !
HAHA ~
p/s :: aku shyg’s hang muhd haikal hakimi !
dann sku shyg’s abg angkt aku <3

No comments:

Post a Comment